טכנאי/ת בדיקות אל הרסטכנאי/ת בדיקות אל הרס
דרוש/ה
בודק/ת אל-הרס אולטרסוני
בודק.ת למחלקת תשתיות
בודק/ת מתקני משחק וכושר
משרות פתוחות – חברת צים
כלכלנ /ית בקרה תקציבית לחברת צים
אנו מגייסים Demurrage performance specialist ליחידה עיסקית כלכלית בחברת צים
במסגרת התפקיד:
ניתוח וניטור ביצועים מול תקציב תוך שיפור הרווחיות.
תכנון פתרונות מערכת לשיפור יעילות חיובים בין מדינות.
תכנון ובניית כלי ניטור ובקרה לזיהוי מגמות (דשבורדים וכו')
אנליזה והפקת תובנות מתוך ניתוח דאטה והשוואות ביצועים גלובאליים
מעקב וניתוח תוצאות חודשיות ברמה גלובאלית
הכנת תקציב שנתי ותחזיות
מיקום המשרה: פארק מת"ם, חיפה. היברידיות (יום מהבית)
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות:
בוגר.ת תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ הנדסת תעשייה וניהול חובה. MBA - יתרון.
3-5 שנות ניסיון בתפקיד דומה כאנליסט.ית/כלכלן.ית.
ניסיון בבנייה ובקרה תקציבית חובה
אוריינטציה למערכות מידע וכלים טכנולוגיים SAP, Tableau יתרון משמעותי
Excel ברמה גבוהה
אנגלית שליטה ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה).
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.37.E40@applynow.io
עורך /ת דין מסחרי לחברת צים
אנו מגייסים עורך/ת דין לאגף הביטוח בחברת צים.
התפקיד כולל ניהול מו"מ חוזי בנושאי אחריות וביטוח.
בחינה וניסוח של מסמכים מקצועיים ומשפטיים ותמיכה משפטית ביחידות שונות בחברה.
העבודה הינה בסביבה גלובלית, ומתנהלת ברובה בשפה האנגלית.
**התפקיד הינו תפקיד מטה, ואיננו כולל ליטיגציה**.
מיקום המשרה: בפארק מת"ם, חיפה (קיים מודל עבודה היברידי, יום עבודה אחד מהבית)
דרישות:
- תואר ראשון במשפטים - חובה.
- רישיון ישראלי לעריכת דין - חובה.
- מינימום שנתיים נסיון רלוונטי עם רקע בחוזים מסחריים
- אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה
- ניסיון בארגון גלובאלי - יתרון משמעותי.
- יכולת עבודה עצמית.
- יכולות בינאישיות גבוהות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
מייל לשליחת קורות חיים: zim.72.F45@applynow.io
לחברת צים דרוש/ה אנליסט/ית
התפקיד כולל
*איסוף וניתוח נתונים תפעוליים איזוריים
*מעקב אחר הוצאות שוטפות
*השוואת עלות אל מול תועלת כלכלית, בדיקת רגישות, הכנת מצגות, ניתוחי שוק ועוד.
העבודה בסביבה דינמית, גלובאלית, מול ממשקים מרובים.
משרה מלאה, מיקום: חיפה,פארק מת"ם (יום עבודה בשבוע מהבית)
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה- חובה
ניסיון אנליטי קודם- יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה
שליטה גבוהה בתוכנת ה- Excel - חובה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.42.E47@applynow.io
Head of Organizational Structure, Policies and Digital HR Solutions
אנו מגייסים מנהל /ת אגף למחלקת HR Org התפקיד כולל פיתוח, הטמעה ואופטימיזציה של מערכות
וטכנולוגיות HR תוך התאמה לאסטרטגיית החברה הגלובאלית.
במסגרת התפקיד:
מערכות HCM ו- HRIS : תכנון והטמעת פתרונות טכנולוגיים לשיפור מבנה ארגוני ויעילות, שיתוף פעולה
עם IT והדרכת צוותים על שימוש במערכות.
ייעול ארגוני: ניתוח ושיפור תהליכי עבודה, ייעול מבנים ארגוניים, בניית מדיניות תומכת ותמיכה במנהלים
בתהליכי שינוי ארגוני.
ניהול פרויקטים: תכנון והובלת פרויקטים דיגיטליים בתחום HR, כולל תיאום בין בעלי עניין, ניהול תקציב,
ולוחות זמנים ועוד. כפיפות לVP HR Org.
דרישות:
השכלה אקדמית בהנדסת תעשייה וניהול או כלכלה.
ניסיון קודם בהטמעת מערכת CORE HR (דוגמת Oracle, Success Factor, SAP HR, Greenhouse)
ניסיון ניהולי של מינימום 3 שנים חובה; ניסיון בדיווח להנהלה בכירה יתרון.
ניסיון בניהול והטמעה גלובלית של פרויקטי IT.
ניסיון בניתוח מבנים ותהליכים בארגונים גלובליים.
ניסיון בהקמה ובניהול של מדיניות חברה.
שליטה מלאה בכלי אופיס, במיוחד Excel.
אנגלית ברמה גבוהה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.d1.d41@applynow.io
רו"ח - מבקר /ת פנים לחברת צים
צים מגייסת מבקר.ת פנים לתפקיד מטה משמעותי, שבמסגרתו תוכלו להשפיע במידה רבה על תהליכים
בארגון.
במסגרת התפקיד:
* ביצוע והובלת ביקורות עצמאיות ואובייקטיביות.
* שיפור פעילות ואפקטיביות ניהול הסיכונים, בקרות אחר הפעילות הפיננסית בחברה.
* הפקת דו"חות ומתן המלצות לגורמים הרלוונטיים.
* עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
מיקום המשרה: פארק מת"מ, חיפה (מודל עבודה היברידי: יום בשבוע מהבית).
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת, CPA - חובה
יוצא.ת BIG4 יתרון משמעותי.
+3 שנות ניסיון בעבודת ביקורת פנים - חובה.
רמת אנגלית גבוהה - חובה.
אקסל ברמה גבוהה.
אוריינטציה אנליטית.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.56.d45@applynow.io
Banking and Risk Control Supervisor
- ניהול בקרת סיכונים גלובלית, דוחות ניטור ובקרה.
- הכרה בסיכונים גלובליים לתהליכי התשלומים לשמירה על בקרות נאותות.
-אחריות על בדיקות שוטפות של תשלומים.
-בדיקת תיקוף במערכת למתן מענה לכל הסיכונים הקיימים בקשר עם ספקים ותשלומים
-שיפור תהליכי עבודה בסוכנויות ואזורים על ידי יישום דוחות שונים ותהליכי בקרה.
- ניהול תהליך המשתמשים והזכאויות במערכת ארגוסקופ
- ניהול תהליך ההדרכה למשתמשים חדשים במערכת ארגוסקופ
-הטמעת המערכת הובלה וניהול של השבחת המערכת בכל תחומי האחריות הקשורים, כגון הטמעת מודולי
SAP, דוחות BI ודשבורד או מערכות מידע אחרות.
דרישות:
- רואה חשבון מוסמך
- לאחר סיום התמחות ניהול סיכונים, SOX, ביקורת פנימית, ביקורת חקירתית
- אנגלית ברמה גבוהה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.fa.d4b@applynow.io
אנו מגייסים Demurrage performance specialist ליחידה עיסקית כלכלית בחברת צים
במסגרת התפקיד:
• ניתוח וניטור ביצועים מול תקציב תוך שיפור הרווחיות.
• תכנון פתרונות מערכת לשיפור יעילות חיובים בין מדינות.
• תכנון ובניית כלי ניטור ובקרה לזיהוי מגמות (דשבורדים וכו')
• אנליזה והפקת תובנות מתוך ניתוח דאטה והשוואות ביצועים גלובאליים
• מעקב וניתוח תוצאות חודשיות ברמה גלובאלית
• הכנת תקציב שנתי ותחזיות
דרישות:
• בוגר.ת תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ הנדסת תעשייה וניהול – חובה. MBA - יתרון.
• 3-5 שנות ניסיון בתפקיד דומה כאנליסט.ית/כלכלן.ית.
• ניסיון בבנייה ובקרה תקציבית – חובה
• אוריינטציה למערכות מידע וכלים טכנולוגיים – SAP, Tableau יתרון משמעותי
Excel• - ברמה גבוהה
• אנגלית – שליטה ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה).
מיקום המשרה: פארק מת"ם, חיפה. היברידיות (יום מהבית)
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים zim.37.E40@applynow.io :
מנהל/ת חשבונות עם נסיון בהנהלת ספקים- משרה זמנית
למחלקה העוסקת בהתחשבנות מול השותפויות של חברתינו בעולם דרוש/ה Joint venture specialist
למשרה זמנית.
במסגרת התפקיד:
*ניתוח נתונים, הפקת דו"חות והסקת מסקנות.
*עבודה על מערכת ה-Excel, דו"חות BI ומערכות תומכות נוספות במחלקה.
*אחריות להתחשבנות מול השותפויות בהתאם לתנאים המופיעים בחוזים ועדכון הנתונים במערכות.
*אחריות לנושא התשלומים, בחינת הפרשות, הוצאות והכנסות ורישומן במערכות הרלוונטיות.
*עבודה בסביבה גלובאלית מול השותפויות של חברתינו בעולם.
מיקום: פארק מת"ם, חיפה.
דרישות:
השכלה- הנהלת חשבונות סוג 2 או 3
ניסיון בהנהלת חשבונות ספקים/לקוחות- חובה
שליטה מלאה בתוכנת הו Excel ופונקציות PIVOT, VLOOKUP).
שליטה גבוהה בשפה האנגלית (קריאה, כתיבה, דיבור)
היכרות עם מערכת ה- SAP - חובה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.9A.A46@applynow.io
אנליסט /ית כספים לחברת צים
אנו מגייסים אנליסט/ית כספים שינטר את הגבייה מלקוחות צים ברחבי העולם במטרה למקסם את תהליך הגבייה.
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול גבייה גלובלית:
ניתוח הגבייה מלקוחות ברמה הגלובלית.
יישום תהליכים גלובליים לשיפור תהליכי הגבייה של לקוחות.
אחריות על הכנה והשתתפות בישיבות גבייה, חובות מאוחרים וחובות מסופקים.
הכנה וניתוח דוחות תקופתיים
סיוע בהגדרת מדיניות גבייה גלובלית ללקוחות.
ניתוח דוחות חובות ודיווחי אשראי
ניתוח ומעקב אחרי מגמות אשראי ותשלומים של ספקים ברמה הגלובלית, תוך שיפור יחס התשלומים עם המלצות
חדשות.
הכנה וניתוח דוחות תקופתיים של חובות ספקים, גיליון חובות ודוחות תשלומים.
מעקב אחר ערבויות החברה ועוד.
מיקום: חיפה, מת"ם.
דרישות:
-השכלה אקדמית: בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות - חובה.
-מינימום 1-2 שנות ניסיון בתפקיד דומה
-ניסיון קודם בחברה גלובלית- חובה
-יישומי אופיס ברמה גבוהה - Excel, Power Point, Word
-אנגלית (דיבור, קריאה וכתיבה) שליטה ברמה גבוהה
-ניסיון בעבודה עם כלי BI - יתרון
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.6f.a48@applynow.io
Talent Acquisition Project Coordinator – Student position
חי/ה ונושם/ת סושיאל מדיה? הצטרפ/י לצוות הגיוס ומיתוג מעסיק של חברת צים!
במסגרת המשרה תיקחו חלק בניהול פרויקטים גלובליים בתחום הגיוס ומיתוג המעסיק.
במסגרת התפקיד:
תיאום וניהול פרויקטים
ניתוח נתונים ממערכות HR/גיוס שונות והפקת תובנות לשיפור.
כתיבת תוכן ברשתות החברתיות
ניטור פוסטים ופעילויות בתחום הגיוס ומיתוג המעסיק ברשתות החברתיות (LinkedIn)
היקף המשרה: 50%, 2.5 ימי עבודה (חצי יום עבודה מהבית)
מיקום המשרה: פראק מת"ם חיפה
דרישות:
סטודנט/ית עם יתרת לימודים של 3 סמסטרים לפחות בתחומים הבאים: מנהל עסקים/כלכלה/הנדסת תעשייה
וניהול/ ניהול מידע/תקשורת
ניסיון ברשתות חברתיות חובה
אנגלית ברמה גבוהה
שליטה בכלי אופיס, במיוחד ב - Excel וPowerPoint
ידע ברשתות חברתיות ואהבה ליצירת תוכן
ניסיון קודם בניהול פרויקטים יתרון משמעותי
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.56.949@applynow.io
מנהל/ת חשבונות עם נסיון בהנהלת ספקים- משרה זמנית
למחלקה העוסקת בהתחשבנות מול השותפויות של חברתינו בעולם דרוש/ה Joint venture specialist למשרה זמנית.
במסגרת התפקיד:
*ניתוח נתונים, הפקת דו"חות והסקת מסקנות.
*עבודה על מערכת ה-Excel, דו"חות BI ומערכות תומכות נוספות במחלקה.
*אחריות להתחשבנות מול השותפויות בהתאם לתנאים המופיעים בחוזים ועדכון הנתונים במערכות.
*אחריות לנושא התשלומים, בחינת הפרשות, הוצאות והכנסות ורישומן במערכות הרלוונטיות.
*עבודה בסביבה גלובאלית מול השותפויות של חברתינו בעולם.
מיקום: פארק מת"ם, חיפה.
דרישות:
השכלה- הנהלת חשבונות סוג 2 או 3
ניסיון בהנהלת חשבונות ספקים/לקוחות- חובה
שליטה מלאה בתוכנת הו Excel ופונקציות PIVOT, VLOOKUP).
שליטה גבוהה בשפה האנגלית (קריאה, כתיבה, דיבור)
היכרות עם מערכת ה- SAP - חובה.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.9A.A46@applynow.io
אנליסט /ית עם ניסיון בשוק ההון
אנו מגסיים אנליסט.ית עם ניסיון בניתוח נתוני שוק ההון.
במסגרת התפקיד:
בקרה וחקר הערות של אנליסטים בתחום שוק ההון ומודלים פיננסיים של החברה.
ניתוח הביצועים אל מול התחזית בתחום ומתן המלצות בהתאם.
איתור מאמרים ונתוני שוק אחרים המשפיעים על מחיר המניה של החברה.
ביצוע סקירה של מדדים פיננסיים ומטריצות הערכה בשוק בהשוואה לאלו של החברה.
מעקב אחר ביצועי מניות והמגמות בשוק הספנות.
השתתפות בכנסים ושיחות עם משקיעים וסיוע בהכנת חומרים ומצגות עבור המשקיעים.
השתתפות בפרויקטים שונים.מיקום: חיפה, מת"ם (מודל עבודה היברידי, יום עבודה מהבית)
דרישות:
תואר ראשון במימון/ ניהול עסקים/חשבונאות חובה.
ניסיון של 3 שנים ומעלה באנליזת שוק ההון או תפקידים דומים - חובה.
היכרות עם דוחות כספיים ועקרונות חשבונאיים - חובה.
שליטה גבוהה בשפה האנגלית (קריאה, כתיבה, דיבור) - חובה.
שליטה גבוהה בתוכנות ה- Office בדגש על Excel - חובה.
ניסיון במודלים פיננסיים מורכבים והערכות שווי - יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.7f.a4d@applynow.io
נציג /ת שירות לקוחות לחברת צים
אנו מגייסים נציג/ת שירות לקוחות לחברתינו.במסגרת התפקיד:תקשורת יומיומית עם לקוחות, יצואנים, יבואנים וסוכנויות בחו"ל.טיפול והכרות עם מגוון תחומי יבוא, יצוא ולוגיסטיקה.עבודה על מגוון מערכות מידע בסביבה דינמית וגלובאלית.משרה מלאה, בימים א'-ה' בשעות 07:30-16:00, ימי ו' לסירוגין (יום עבודה מהבית בשבוע).מיקום: פארק מת"מ, חיפה.
דרישות:השכלה אקדמית- תואר ראשון חובהאנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, כתיבה וקריאה)אחריות ויכולת התמודדות עם ריבוי משימותניסיון קודם בשירות לקוחות טלפוני /פרונטאלי חובהיכולת עבודה בצוותשליטה מלאה בסביבה ממוחשבת.המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.88.a40@applynow.io
אנו מגייסים נציג /ה למחלקת הדוקומנטציה בצים
אנו מגייסים נציג/ת דוקומנטציה למחלקת הדוקומנטציה בחברתינו:במסגרת התפקיד:-טיפול בפקודות מסירה למכס ולנמל.-מעקב ובקרה אחר מכולות הנשלחות למחסן.-טיפול בבעיות תפעוליות של משלוחי היבוא.-התפקיד כולל אינטראקציה יומיומית עם מגוון יחידות החברה, לקוחות וסוכני צים בנמלים השונים בעולםמשרה מלאה בימים א'-ה', ימי שישי פעמיים בחודש.מיקום המשרה: פארק מת"ם חיפה (עבודה מהבית פעם בשבוע)
דרישות:השכלה אקדמית- תואר ראשון חובהאנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, כתיבה וקריאה)אחריות ויכולת התמודדות עם ריבוי משימותניסיון קודם בשירות לקוחות טלפוני /פרונטאלי חובהיכולת עבודה בצוותשליטה מלאה בסביבה ממוחשבת.המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.78.a4d@applynow.io
עוזר /ת חשב לחברת צים
לחברת צים דרוש/ה עוזר/ת חשב.התפקיד כולל:איסוף נתונים ועדכון הרישומים הפיננסיים.ניתוח ועריכת דו"חות כספיים, ניתוח מגמות ושינויים.בחינת ההשלכות העסקיות על הרישומים הפיננסיים.השתתפות בתהליכים גלובאליים.מיקום המשרה: פארק מת"ם, חיפה (מודל היברידי- עבודה מהבית יום בשבוע)
דרישות:- השכלה כרואה /ת חשבון - חובה.- בוגר /ת אחד ממשרדי ה- Big4- חובה.- שליטה מלאה בשפה האנגלית - קריאה, כתיבה ודיבור.- שליטה גבוהה ביישומי Office, בייחוד ב-Excel.- ניסיון קודם במערכת SAP - יתרון.המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.43.a44@applynow.io
אנליסט /ית כספים לחברת ציםאנו מגייסים אנליסט/ית כספים שינטר את הגבייה מלקוחות צים ברחבי העולם במטרה למקסם את תהליך הגבייה.תחומי אחריות עיקריים:ניהול גבייה גלובלית:ניתוח הגבייה מלקוחות ברמה הגלובלית.יישום תהליכים גלובליים לשיפור תהליכי הגבייה של לקוחות.אחריות על הכנה והשתתפות בישיבות גבייה, חובות מאוחרים וחובות מסופקים.הכנה וניתוח דוחות תקופתייםסיוע בהגדרת מדיניות גבייה גלובלית ללקוחות.ניתוח דוחות חובות ודיווחי אשראיניתוח ומעקב אחרי מגמות אשראי ותשלומים של ספקים ברמה הגלובלית, תוך שיפור יחס התשלומים עם המלצות חדשות.הכנה וניתוח דוחות תקופתיים של חובות ספקים, גיליון חובות ודוחות תשלומים.מעקב אחר ערבויות החברה ועוד.מיקום: חיפה, מת"ם.
דרישות:-השכלה אקדמית: בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות - חובה.-מינימום 1-2 שנות ניסיון בתפקיד דומה-ניסיון קודם בחברה גלובלית- חובה-יישומי אופיס ברמה גבוהה - Excel, Power Point, Word-אנגלית (דיבור, קריאה וכתיבה) שליטה ברמה גבוהה-ניסיון בעבודה עם כלי BI - יתרוןהמשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.6f.a48@applynow.io
מנהל/ת יחידה עסקית כלכלית
אנו מגייסים מנהל/ת גלובלי/ת בתחום דמי השהייה (Demurrage) לניהול מדיניות גלובלית בתחום זה, לשיפור תוצאות היחידה ותהליכיה.
במסגרת התפקיד:
ניהול מדיניות גלובלית
- אכיפת מדיניות החברה ויישום שינויים לשיפור היעילות ולהבטחת עמידה בדרישות.
- ניהול ושיפור הממשקים הרלוונטיים למדינות/יחידות עסקיות ויישוב סכסוכים.
- הבטחת עמידה ברגולציות מקומיות.
ניהול ופיתוח מערכות קשורות
- ניהול ופיתוח מערכת SAP בתחום דמי השהייה (דוחות, תהליכים, בקרה) והבטחת שיתוף ידע עם המדינות והיחידות העסקיות.
תקציב
- ניהול תהליך התקציב עם היחידות העסקיות והמדינות.
- בקרת תקציב.
- ניהול תהליך תחזיות.
דרישות:
- השכלה אקדמית: בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/ניהול עסקים/הנדסת תעשייה וניהול. תואר שני (MBA) – יתרון.
- מינימום 4 שנות נסיון בניהול אופרציה פיננסית וניהול צוות (בתחום הפיננסי/אנליטי)
- ניסיון בפיתוח מערכות וכלים.
- ניסיון בחברה גלובלית או בחברת ייעוץ.
- ניסיון בניהול פרויקטים ותהליכים חוצי חברה.
- שליטה גבוהה בשפה האנגלית
מייל לשליחת קורות חיים: zim.9F.948@applynow.io
אנליסט /ית מתחיל /ה למחלקת תפעול גלובאלי
לחברת צים ספנות דרוש /ה אנליסט /ית מתחיל/ה למחלקת תפעול גלובאליהתפקיד כולל איסוף וניתוח נתונים תפעוליים איזוריים, מעקב אחר הוצאות שוטפות, השוואת עלות אל מול תועלת כלכלית, בדיקת רגישות, הכנת מצגות, ניתוחי שוק ועוד. העבודה בסביבה דינמית, גלובאלית, מול ממשקים מרובים.משרה מלאה, מיקום: חיפה,פארק מת"ם (יום עבודה בשבוע מהבית)
דרישות:תואר ראשון בכלכלה- חובהניסיון אנליטי קודם- יתרון.אנגלית ברמה גבוההשליטה גבוהה בתוכנת ה- Excel - חובההמשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.d3.a4a@applynow.io
Talent Acquisition Project Coordinator – Student position
חי/ה ונושם/ת סושיאל מדיה? הצטרפ/י לצוות הגיוס ומיתוג מעסיק של חברת צים!
במסגרת המשרה תיקחו חלק בניהול פרויקטים גלובליים בתחום הגיוס ומיתוג המעסיק.
במסגרת התפקיד:
תיאום וניהול פרויקטים
ניתוח נתונים ממערכות HR/גיוס שונות והפקת תובנות לשיפור.
כתיבת תוכן ברשתות החברתיות
ניטור פוסטים ופעילויות בתחום הגיוס ומיתוג המעסיק ברשתות החברתיות (LinkedIn)
היקף המשרה: 50%, 2.5 ימי עבודה (חצי יום עבודה מהבית)
מיקום המשרה: פראק מת"ם חיפה
דרישות:
סטודנט/ית עם יתרת לימודים של 3 סמסטרים לפחות בתחומים הבאים: מנהל עסקים/כלכלה/הנדסת תעשייה וניהול/ ניהול מידע/תקשורתניסיון ברשתות חברתיות חובהאנגלית ברמה גבוהה שליטה בכלי אופיס, במיוחד ב - Excel וPowerPointידע ברשתות חברתיות ואהבה ליצירת תוכןניסיון קודם בניהול פרויקטים יתרון משמעותי
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.56.949@applynow.io
לחברת צים דרוש /ה אנליסט /ית
במסגרת התפקיד:ביצוע אנליזות - ניתוח וניטור נתוני ביצועים לשם הפחתת סיכונים ושיפור הריווחיותתכנון פתרונות מערכת לשיפור יעילות החיוב במדינות ברמה הגלובאליתתכנון ויישום כלי ניטור לשם זיהוי מגמות וגזירת תובנותתמיכה במשתמשי מערכת ה- SAPניתוח נהלים לזיהוי פערים ושיפור רווחיות.שיפור תהליכים במערכות שיתמכו בצרכים העסקיים השונים.
מיקום המשרה: פארק מת"ם, חיפה.
דרישות:השכלה אקדמית: בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ הנדסת תעשייה וניהול - חובה. MBA - יתרון.מינימום 3 שנות ניסיון בתפקיד אנליטי/כלכלייכולות יוזמה ואנליזה ברמה גבוההניסיון בעבודה עם מערכות מידע, SAP יתרון משמעותיחובה - ניסיון עבודה עם Tableau / QlikView / PythonExcel - ברמה גבוהה (רמת פקודות מאקרו) ו. PowerPointאנגלית (דיבור, קריאה וכתיבה) שליטה ברמה גבוהההמשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.35.946@applynow.io
מנהל /ת תיקי לקוחות עם נסיון בתחום השילוח הבינלאומי
לחברתנו דרוש /ה מנהל /ת תיקי לקוחות למשרת שטח (טיפול בסגמנט הובלות ימיות בקירור)במסגרת התפקיד:- ניהול תהליך מכירה וניהול קשרי לקוחות- בניית ושימור קשרים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים- ניתוח צרכים, עיצוב פתרונות ומשא ומתן עם לקוחות- זיהוי הזדמנויות להגדלת מכירות קיימות- פיתוח עסקי ואיתור לקוחות חדשים- ניתוח השוק וזיהוי צרכי לקוחות ותנאי חוזה- הכנת תוכניות מכירה אסטרטגיות ועמידה ביעדיםמשרה מלאה
דרישות:תואר ראשון- חובהניסיון מוכח של 5 שנים לפחות במכירות שטח בתחום השילוח- חובהניסיון בתחום שילוח/ ספנות בעולם הקירורים- יתרון משמעותישליטה מלאה בתוכנות האופיס ובפרט באקסל- חובה.שליטה מלאה באנגלית - חובה.המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.9e.949@applynow.io
לחברת צים דרוש /ה Performance specialist
במסגרת התפקיד:אנליזות - ניתוח וניטור נתוני ביצועים לשם הפחתת סיכונים ושיפור הריווחיותתכנון פתרונות מערכת לשיפור יעילות החיוב במדינות ברמה הגלובאליתתכנון ויישום כלי ניטור לשם זיהוי מגמות וגזירת תובנותתמיכה במשתמשי מערכת ה- SAPניתוח נהלים לזיהוי פערים ושיפור רווחיות.שיפור תהליכים במערכות שיתמכו בצרכים העסקיים השונים.
דרישות:השכלה אקדמית: בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ הנדסת תעשייה וניהול - חובה. MBA - יתרון.מינימום 3 שנות ניסיון בתפקיד אנליטי/כלכלייכולות יוזמה ואנליזה ברמה גבוההניסיון בעבודה עם מערכות מידע, SAP יתרון משמעותיחובה - ניסיון עבודה עם Tableau / QlikView / PythonExcel ברמה גבוהה (רמת פקודות מאקרו) ו- PowerPoint.אנגלית (דיבור, קריאה וכתיבה) שליטה ברמה גבוההמיקום המשרה: פארק מת"ם, חיפה.המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.35.946@applynow.io
מומחה /ית תהליכי חווית לקוח
· אנו מגייסים מומחה/ית תהליכי חווית לקוח שיטפל בנושאים הבאים:
· פיתוח והגדרה של הדרכות גלובליות לעובדים ולמנהלים (מקצועי, שירותי, מיומנויות רכות).
· טיפול בתקשורת פנימית (סיפורי הצלחה, סרטונים).
· קידום והטמעת שגרות שירות וליווי מנהלים (תצפית ומשוב, שינוי תפיסת לקוח ועוד).
· פיתח והגדרת נהלי שירות, מדיניות וסטנדרטים ברמה גלובלית ומקומית
· עבודה בשיתוף פעולה עם ממשקים מקומיים וגלובליים חדשים על מנת לייעל ולשפר את חוויית הלקוח.
· סיוע באיסוף תובנות וניתוח נתונים על מנת לזהות ולהעריך הזדמנויות לשיפורמיקום: חיפה, מת"ם.
דרישות:השכלה אקדמית - חובהניסיון קודם בתחום שירות הלקוחות: הגדרת תהליכי שירות, נהלים ומדיניות.
שליטה טובה בשפה האנגלית (דיבור, קריאה וכתיבה).המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מייל לשליחת קורות חיים: zim.30.945@applynow.io
Natasha Denona Brand is looking for a Producer to join our team!
As a Producer at Natasha Denona, you will play a crucial role in overseeing the production process for our diverse range of high-quality beauty content!
Day to day:
- Photo Shoot Coordination: Oversee the planning, organization, and execution of photo shoots for product campaigns, editorial content, and brand imagery.
- Model Booking: Collaborate with creative teams to identify and book models that align with the brand's aesthetic and campaign objectives. Liaise with modeling agencies, negotiate contracts, and manage model schedules.
- Production Management: Develop and maintain detailed production schedules, ensuring that all elements are well-coordinated and executed within established timelines.
- Creative Collaboration: Collaborate closely with stylists, hair and makeup artists, and other creative professionals to bring the brand's vision to life.
- Timeline Management: Develop and manage comprehensive shoot timelines, ensuring all the participants are aware of key deliverables, milestones, and deadlines. Monitor progress, proactively identify potential bottlenecks, and implement solutions to keep projects on track.
Requirements:
- Minimum of 1 year of experience in production management, with a focus on photo shoots and model booking.
- Previous experience in the fashion or beauty industry is highly desirable!
- Strong organizational and time-management skills.
- Excellent interpersonal skills.
- Attention to detail: Meticulous attention to detail in coordinating shoot logistics, selecting models, and overseeing all aspects of the production process.
If you have a desire for makeup and beauty and you are passionate about bringing a vision to life, send your resume + portfolio to:cv@natashadenona.com
---------------------------------------------------------------------------------------
Natasha Denona Makeup is looking for a Pharmacy Registrar/Regulation Coordinator to join our development team!
Day to day:
· Keeping abreast of industry regulations, standards, and guidelines, and ensuring our operations align with them.
Collecting regulatory information from the Company's factories regarding regulations and laws relevant to activity in the cosmetics field.
· Collaborating with cross-functional teams to integrate compliance into product development processes.
Work with external interfaces such as: international suppliers and product licensing offices around the world.
Supporting regulatory decision making- including: writing, preparing and maintaining documents for submissions for product licensing adapted to each country / continent.
· Managing relationships with regulatory agencies and representing the company during inspections or audits.
· Leading compliance initiatives, internal training, and continuous improvement efforts.
Being the go-to person on various regulatory issues on the internal level in the company.
Qualifications:
English- High level.
Relevant degree in the field of industrial design / specialization in polymeric materials.
Knowledge in cosmetic regulation- Advantage!
End-to-end systemic and process vision.
Detail-oriented, organized, and adept at problem-solving.
Exceptional communication and project management skills.
passion to the beauty and cosmetic field- Advantage!
**Please send your resume to: cv@natashadenona.com
--------------------------------------------------------------------------------------------
Current jobs - Zim company חברת צים ()
Role: QA Automation
Zimark specializes in innovative logistics solutions with its farQR technology (IOT), a colorful matrix for distant scanning in warehouses and parking lots. Dedicated to optimizing inventory management and logistics operations, we utilize the predictive power of data analytics to enhance efficiency and streamline supply chain processes. Our analytics platform provides intelligent insights for businesses to make informed decisions.
Responsibilities:
● Conduct comprehensive testing of software and applications used in warehouse operations, focusing on smart QR codes and computer vision technologies.
● Be part of a team of technological aces, implementing state of the art architecture while leveraging cutting edge technologies
● Review and analyze system specifications
● Define & Implement a solution for Automated tests on both client and server side
● Build tests suites for CI/CD pipelines
● Build infrastructure for automation tests
● Work with the latest technologies and methodologies – Selenium, Jenkis, Jira, BDD, and many more
● Identify, investigate, document thoroughly, and track bugs throughout the testing process.
Requirements:
• B.A in Computer Science or similar field or relevant experience
• 3-5 years of experience as an automation engineer and quality assurance roles
• Excellent understanding of QA methodologies, tools and processes
• Proficiency in writing STD, STP, and STR documents.
• Strong analytical skills, attention to detail, and problem-solving mindset.
• Hands-on development experience in coding or writing scripts (e.g.: Javascript, Python etc.)
• Knowledge in test automation tools for different domains (e.g.: Selenium, Cucumber, Appium etc.)
• Solid understanding of the full web technology stack (e.g:, HTTP, cookies, REST, JSON)
• Knowledge in BigData technologies and NoSQL DB's - advantage
• Familiar with front-end frameworks (e.g React, Angular, Vue, etc..) - advantage
• Familiar with Container technologies (docker, Kubernetes, etc..) - advantage
• Eager to learn new technologies and methodologies
CV’s: zim.09.34D@applynow.io
Role: Fullstack Developer (Backend Focus)
Zimark specializes in innovative logistics solutions with its farQR technology (IOT), a colorful matrix for distant scanning in warehouses and parking lots. Dedicated to optimizing inventory management and logistics operations, we utilize the predictive power of data analytics to enhance efficiency and streamline supply chain processes. Our analytics platform provides intelligent insights for businesses to make informed decisions.
We are expanding our team and seeking a skilled Backend and Infrastructure Developer to contribute to developing our advanced technology solutions.
Responsibilities:
● Be an active team member in designing and implementing existing and newly developed features to support our constantly increasing scale in logistics and inventory management.
● Take responsibility for end-to-end development and execution, from design to production, focusing on optimizing infrastructure for logistics analytics.
● Solve real-life challenges working with big data in a cloud environment, ensuring seamless and efficient data processing for logistics insights.
● Work closely with the Product team and translate product requirements into technical specifications, specifically tailored for backend and infrastructure development.
● Implement advanced data analytics ETLs (Extract, Transform, Load) and ML/AI algorithms, focusing on enhancing logistics and inventory optimization.
Requirements:
• B.Sc. or equivalent in Computer Science/Engineering or related field.
• 5-7 years of development experience with strong knowledge in Node.js.
• Experience with Python -a must
• Experience with micro-services architecture -significant advantage.
• Experience with cloud environments, preferably AWS or Google.
• Experience with NoSQL/ SQL databases (Elasticsearch, MongoDB, Redis).
• Experience with React/Vue is an advantage.
• Experience with big data pipelines is a significant advantage.
• Experience with Java is an advantage.
• Agile methodologies experience and a passion for technology.
• CI/CD and containers experience is an advantage.
• Experience with distributed environments is an advantage.
Cv’s: zim.09.34B@applynow.io
Role: Fullstack Frontend Developer
Zimark specializes in innovative logistics solutions with its farQR technology (IOT), a colorful matrix for distant scanning in warehouses and parking lots. Dedicated to optimizing inventory management and logistics operations, we utilize the predictive power of data analytics to enhance efficiency and streamline supply chain processes. Our analytics platform provides intelligent insights for businesses to make informed decisions.
We are expanding our team and seeking a skilled Fullstack Developer with a Frontend focus to contribute to developing our advanced technology solutions.
Responsibilities:
• Be an active team member in designing and implementing backend and frontend features to support our constantly increasing scale in logistics and inventory management.
• Take responsibility for end-to-end development and execution, from design to production, focusing on optimizing both backend infrastructure and frontend user interfaces for logistics analytics.
• Solve real-life challenges working with big data in a cloud environment, ensuring seamless and efficient data processing for logistics insights.
• Collaborate closely with the Product team and translate product requirements into technical specifications, encompassing backend and frontend development needs.
• Implement advanced data analytics ETLs (Extract, Transform, Load) and ML/AI algorithms, focusing on enhancing logistics and inventory optimization while also contributing to the frontend user experience.
Requirements:
• B.Sc. or equivalent in Computer Science/Engineering or related field.
• 3-5 years of development experience with strong knowledge in Node.js (backend) and React/Vue (frontend).
• Experience with cloud environments, preferably AWS.
• Experience with NoSQL databases (Elasticsearch, MongoDB, Redis).
• Experience with Python is a significant advantage.
• Experience with big data pipelines is a significant advantage.
• Experience with micro-services architecture is a significant advantage.
• Experience with Java is an advantage.
• Agile methodologies experience and a passion for technology.
• CI/CD and containers experience is an advantage.
• Experience with distributed environments is an advantage.
CV’s: zim.09.34C@applynow.io
Natasha Denona Makeup is looking for a Pharmacy Registrar/Regulation Coordinator to join our development team!
Natasha Denona Makeup is looking for a Video Editor to join our creative team!
full-time position based in TLV.
Unleash Your Creativity as a Graphic Designer at Natasha Denona!
Bir Türk inşaat şirketi mutfakta çalışabilecek olan bir personel arıyor. İş yeri Abu Gosh… Jerusalem… Haftada 6 çalışma günü karşılığında ücret dolgundur.
Müracaat Erol Barokas
0546610004
Güven Denek
0549646771
Current jobs - Zim company משרות עדכניות - חברת צים
Role: QA Automation
Zimark specializes in innovative logistics solutions with its farQR technology (IOT), a colorful matrix for distant scanning in warehouses and parking lots. Dedicated to optimizing inventory management and logistics operations, we utilize the predictive power of data analytics to enhance efficiency and streamline supply chain processes. Our analytics platform provides intelligent insights for businesses to make informed decisions.
Responsibilities:
● Conduct comprehensive testing of software and applications used in warehouse operations, focusing on smart QR codes and computer vision technologies.
● Be part of a team of technological aces, implementing state of the art architecture while leveraging cutting edge technologies
● Review and analyze system specifications
● Define & Implement a solution for Automated tests on both client and server side
● Build tests suites for CI/CD pipelines
● Build infrastructure for automation tests
● Work with the latest technologies and methodologies – Selenium, Jenkis, Jira, BDD, and many more
● Identify, investigate, document thoroughly, and track bugs throughout the testing process.
Requirements:
B.A in Computer Science or similar field or relevant experience
3-5 years of experience as an automation engineer and quality assurance roles
Excellent understanding of QA methodologies, tools and processes
Proficiency in writing STD, STP, and STR documents.
Strong analytical skills, attention to detail, and problem-solving mindset.
Hands-on development experience in coding or writing scripts (e.g.: Javascript, Python etc.)
Knowledge in test automation tools for different domains (e.g.: Selenium, Cucumber, Appium etc.)
Solid understanding of the full web technology stack (e.g:, HTTP, cookies, REST, JSON)
Knowledge in BigData technologies and NoSQL DB's - advantage
Familiar with front-end frameworks (e.g React, Angular, Vue, etc..) - advantage
Familiar with Container technologies (docker, Kubernetes, etc..) - advantage
Eager to learn new technologies and methodologies
CV’s: zim.09.34D@applynow.io
Role: Fullstack Developer (Backend Focus)
Zimark specializes in innovative logistics solutions with its farQR technology (IOT), a colorful matrix for distant scanning in warehouses and parking lots. Dedicated to optimizing inventory management and logistics operations, we utilize the predictive power of data analytics to enhance efficiency and streamline supply chain processes. Our analytics platform provides intelligent insights for businesses to make informed decisions.
We are expanding our team and seeking a skilled Backend and Infrastructure Developer to contribute to developing our advanced technology solutions.
Responsibilities:
● Be an active team member in designing and implementing existing and newly developed features to support our constantly increasing scale in logistics and inventory management.
● Take responsibility for end-to-end development and execution, from design to production, focusing on optimizing infrastructure for logistics analytics.
● Solve real-life challenges working with big data in a cloud environment, ensuring seamless and efficient data processing for logistics insights.
● Work closely with the Product team and translate product requirements into technical specifications, specifically tailored for backend and infrastructure development.
● Implement advanced data analytics ETLs (Extract, Transform, Load) and ML/AI algorithms, focusing on enhancing logistics and inventory optimization.
Requirements:
B.Sc. or equivalent in Computer Science/Engineering or related field.
5-7 years of development experience with strong knowledge in Node.js.
Experience with Python -a must
Experience with micro-services architecture -significant advantage.
Experience with cloud environments, preferably AWS or Google.
Experience with NoSQL/ SQL databases (Elasticsearch, MongoDB, Redis).
Experience with React/Vue is an advantage.
Experience with big data pipelines is a significant advantage.
Experience with Java is an advantage.
Agile methodologies experience and a passion for technology.
CI/CD and containers experience is an advantage.
Experience with distributed environments is an advantage.
Cv’s: zim.09.34B@applynow.io
Role: Fullstack Frontend Developer
Zimark specializes in innovative logistics solutions with its farQR technology (IOT), a colorful matrix for distant scanning in warehouses and parking lots. Dedicated to optimizing inventory management and logistics operations, we utilize the predictive power of data analytics to enhance efficiency and streamline supply chain processes. Our analytics platform provides intelligent insights for businesses to make informed decisions.
We are expanding our team and seeking a skilled Fullstack Developer with a Frontend focus to contribute to developing our advanced technology solutions.
Responsibilities:
· Be an active team member in designing and implementing backend and frontend features to support our constantly increasing scale in logistics and inventory management.
· Take responsibility for end-to-end development and execution, from design to production, focusing on optimizing both backend infrastructure and frontend user interfaces for logistics analytics.
· Solve real-life challenges working with big data in a cloud environment, ensuring seamless and efficient data processing for logistics insights.
· Collaborate closely with the Product team and translate product requirements into technical specifications, encompassing backend and frontend development needs.
· Implement advanced data analytics ETLs (Extract, Transform, Load) and ML/AI algorithms, focusing on enhancing logistics and inventory optimization while also contributing to the frontend user experience.
Requirements:
· B.Sc. or equivalent in Computer Science/Engineering or related field.
· 3-5 years of development experience with strong knowledge in Node.js (backend) and React/Vue (frontend).
· Experience with cloud environments, preferably AWS.
· Experience with NoSQL databases (Elasticsearch, MongoDB, Redis).
· Experience with Python is a significant advantage.
· Experience with big data pipelines is a significant advantage.
· Experience with micro-services architecture is a significant advantage.
· Experience with Java is an advantage.
· Agile methodologies experience and a passion for technology.
· CI/CD and containers experience is an advantage.
· Experience with distributed environments is an advantage.
CV’s: zim.09.34C@applynow.io
Comments